



mecz nr 19 (417), 8 marca 2015
godzina 10:15, 16+16 min.
słonecznie, temp. 12°C
Szkoła Podstawowa nr 264, ul. Siemieńskiego 19
dywan, 50 m x 30 m
sucha nawierzchnia
Przebieg I połowy meczu: | ||||
| 1 | : | 0 | 2' | Rafał Tarwacki (po podaniu Jarosława Kucharskiego) |
| 1 | : | 1 | 3' | Rafał Piotrowski (po podaniu Wojciecha Łobacza) |
| 2 | : | 1 | 4' | Rafał Tarwacki (po podaniu Jarosława Kucharskiego) |
| 2 | : | 2 | 5' | Rafał Piotrowski |
| 2 | : | 3 | 6' | Rafał Piotrowski (po podaniu Ignacio Fernandeza) |
| 2 | : | 4 | 7' | Rafał Piotrowski (po podaniu Wojciecha Łobacza) |
| 2 | : | 5 | 8' | Jacek Hołysz (po podaniu Rafała Piotrowskiego) |
| 2 | : | 6 | 10' | Rafał Piotrowski |
| 3 | : | 6 | 11' | Rafał Tarwacki (po podaniu Piotra Kolasy) |
| 3 | : | 7 | 12' | Ignacio Fernandez |
| 4 | : | 7 | 13' | Rafał Tarwacki (po podaniu Piotra Kolasy) |
| 4 | : | 8 | 14' | Rafał Piotrowski (po podaniu Jacka Hołysza) |
| 4 | : | 9 | 16' | Ignacio Fernandez (po podaniu Jacka Hołysza) |
Przebieg II połowy meczu: | ||||
| 5 | : | 9 | 17' | Jarosław Kucharski (po podaniu Piotra Kolasy) |
| 5 | : | 10 | 18' | Rafał Piotrowski |
| 6 | : | 10 | 19' | Norbert Jackowski (po podaniu Piotra Kolasy) |
| 6 | : | 11 | 20' | Ignacio Fernandez (po podaniu Rafała Piotrowskiego) |
| 7 | : | 11 | 21' | Norbert Jackowski (po podaniu Piotra Kolasy) |
| 8 | : | 11 | 22' | Piotr Kolasa |
| 8 | : | 12 | 23' | Ignacio Fernandez (po podaniu Rafała Piotrowskiego) |
| 9 | : | 12 | 24' | Piotr Kolasa (po podaniu Norberta Jackowskiego) |
| 9 | : | 13 | 25' | Jacek Hołysz (po podaniu Ignacio Fernandeza) |
| 9 | : | 14 | 26' | Ignacio Fernandez (po podaniu Rafała Piotrowskiego) |
| 9 | : | 15 | 27' | Rafał Piotrowski (po podaniu Jacka Hołysza) |
| 9 | : | 16 | 28' | Wojciech Łobacz |
| 10 | : | 16 | 29' | Rafał Tarwacki (po podaniu Piotra Kolasy) |
| 10 | : | 17 | 30' | Wojciech Łobacz (po podaniu Jacka Hołysza) |
| 11 | : | 17 | 31' | Norbert Jackowski (po podaniu Piotra Kolasy) |
| 11 | : | 18 | 32' | Rafał Piotrowski (po podaniu Jacka Hołysza) |


