mecz nr 55 (994), 27 listopada 2022
godzina 8:00, 24+24 min.
pochmurno, temp. 1°C
poprowadził: Hołek
Szkoła Podstawowa nr 264, ul. Siemieńskiego 19
sztuczna trawa, 50 m x 30 m
mokra nawierzchnia
wybór składów: Greg & Kadłub
Przebieg I połowy meczu: | ||||
0 | : | 1 | 1' | Jarosław Kucharski (po podaniu Michała Kobylińskiego) |
0 | : | 2 | 2' | Jarosław Kucharski (po podaniu Grzegorza Anielaka) |
0 | : | 3 | 3' | Michał Kobyliński (po podaniu Grzegorza Anielaka) |
0 | : | 4 | 10' | Michał Kobyliński (po podaniu Grzegorza Anielaka) |
0 | : | 5 | 13' | Jarosław Kucharski (po podaniu Michała Kobylińskiego) |
1 | : | 5 | 14' | Piotr Szczepański (po podaniu Piotra Rytla) |
1 | : | 6 | 15' | Grzegorz Anielak |
2 | : | 6 | 18' | Jacek Hołysz (po podaniu Piotra Szczepańskiego) |
2 | : | 7 | 19' | Michał Kobyliński (po podaniu Jarosława Kucharskiego) |
3 | : | 7 | 20' | Piotr Szczepański (po podaniu Piotra Rytla) |
3 | : | 8 | 21' | Jarosław Kucharski (po podaniu Grzegorza Anielaka) |
Przebieg II połowy meczu: | ||||
3 | : | 9 | 25' | Michał Kobyliński (po podaniu Grzegorza Anielaka) |
4 | : | 9 | 27' | Piotr Rytel (po podaniu Piotra Szczepańskiego) |
5 | : | 9 | 28' | Piotr Rytel (po podaniu Jacka Hołysza) |
5 | : | 10 | 31' | Piotr Rytel (bramka samobójcza po zagraniu Grzegorza Anielaka) |
5 | : | 11 | 33' | Michał Kobyliński (po podaniu Jarosława Kucharskiego) |
6 | : | 11 | 35' | Piotr Szczepański (po podaniu Piotra Rytla) |
6 | : | 12 | 36' | Jarosław Kucharski (po podaniu Grzegorza Anielaka) |
7 | : | 12 | 37' | Piotr Rytel (po podaniu Jacka Hołysza) |
7 | : | 13 | 38' | Grzegorz Anielak (po podaniu Michała Kobylińskiego) |
8 | : | 13 | 39' | Piotr Rytel (po podaniu Jacka Hołysza) |
8 | : | 14 | 40' | Grzegorz Anielak |
8 | : | 15 | 41' | Jarosław Kucharski (po podaniu Michała Kobylińskiego) |
8 | : | 16 | 42' | Grzegorz Anielak (po podaniu Jarosława Kucharskiego) |
9 | : | 16 | 43' | Jacek Hołysz (po podaniu Piotra Rytla) |
10 | : | 16 | 44' | Jacek Hołysz (po podaniu Piotra Rytla) |
11 | : | 16 | 45' | Piotr Rytel |